Gör en comeback precis som Britney Spears! ;)

Publicerat: mars 5, 2011 i Uncategorized

HEELLLULULLULUU !!! 😀

Vet att ni saknat mina fina uppdateringar men sånt är livet! Ibland måste man ta en paus 🙂

Med mig är det goodie för jag har precis upptäckt Britney Spears nya låt och den äger!! sen så är det chill kväll framför tv som väntar då jag hittade en 500 grams chipspåse på bordet innan, inte helt fel 😉

Jag har ju fyllt arton och allt också måste jag ju tillägga och har varit ute en gång. Det var faktiskt inte så speciellt för det kändes som att komma hem till någon som man inte kände. Dock är det ett väldigt bra sätt att lära känna nya människor  men nackdelen är bara att drinkarna gör plånboken ledsen! haha

Men ska ut och sätta på tv och titta på melodifestivalen så vi hörs! Här har ni Britney Spears nya!!!!

Fett bra!!!

Kommentera

