Hemkommen från skolan

Publicerat: januari 18, 2011 i Uncategorized

Hejhej!

Idag fick vi sluta tidigare vilket är väldigt skönt. Men jag är fortfarande osäker på vilket inval jag ska välja så jag fick låna hem matematik d boken för att kolla lite vad det handlar om. Ska försöka hinna kolla igenom lite ikväll 😀 annars är det träning i kväll som står på schemat, Zumba. Ska bli väldigt kul och jag ska försöka hinna hem en stund innan träningen 🙂 Jag måste även lägga till att jag ska få MVG i information och layout!!! 😀 😀

 

Kommentera

