En händelsefull dag

Publicerat: december 23, 2010 i Uncategorized

Hejhej!

Idag vaknade jag av att mamma ringde och sa att vi skulle ut och handla så jag hade 10 minuter på mig att klä på mig och äta frukost men jag hann 😀 Efter vi varit och handlat så åkte jag hem och då började jag städa men gav upp ganska snabbt så jag och älskling gick ner och bakada istället. Det blev pepparkakor, knäck och mini cupcakes xd Vi hade inga muffins eller cukcakes formar så vi fick ta formar som man använder när man ska göra ischoklas. Dem blev jätte söta och smakade smaskens med lite nutella på 😉 Haha måste även berätta något kul. Dennis föräldrar hade varit ute och handlat så skulle de köpa med en gran hem men de som sålde riktiga julgranar hade gått hem för dagen så de fick köpa en plast gran. Så när de kom hem så bad de oss att packa upp den och pynta den. När vi väl fått upp paketen så visar det sig att granen är 81 cm hög!!! hahaha snacka om hur paffa vi blev. Men den är gullig!

Bilder från idag:

Lämna en kommentar